رفع چین و چروک با هایفوتراپی

رفع چین و چروک با هایفوتراپی

آرایش و زیبایی

هایفوتراپی چیست؟هایفوتراپی یک فناوری جدید درمانی است که با استفاده از امواج فراصوتی برای لیفت…

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یک فناوری جدید درمانی است که با استفاده از امواج فراصوتی برای لیفت ، سفت کردن بافت های پوست و چربی های زیر پوستی و جوانسازی استفاده می شود.

در این مقاله به کاربرد های هایفوتراپی، روش های آن و مسائلی مرتبط با آن خواهیم پرداخت:

هایفوتراپی یکی از روش های درمانی جدید است که در درمان زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از امواج فراصوتی استفاده می شود که به کمک آنها چربی های زیر پوستی به طور کامل از بین می روند و بافت های پوست نیز ترمیم می شوند. در هایفوتراپی امواج فراصوتی به بخش های مشخصی از پوست ارسال می شوند. این امواج موجب ایجاد گرمای قابل توجه در بافت های زیر پوستی می شوند که باعث افزایش حرارت در این محل می شود. این افزایش حرارت باعث بروز سایش در بافت های زیر پوستی می شود که در نهایت باعث تحریک سلولهای بافت های موردنظر می شود.

روش های هایفوتراپی متفاوتی برای درمان انواع مختلف مشکلات پوستی و چربی های زیر پوستی وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به هایفوتراپی لیفتی، هایفوتراپی لیپولیز و هایفوتراپی فوکوس شده اشاره کرد. هایفوتراپی لیفتی متفاوت از دیگر روش های هایفوتراپی است زیرا بخش های مختلفی از صورت با آن درمان می شوند از جمله چشمان، ناحیه خط خنده ، آرنج ها، دکلته (ناحیه گردن) و سینه ها. با هایفوتراپی لیفتی، پوست شما بیش از پیش لیفت می شود و از بروز چین و چروک جلوگیری می کند.

روش های دیگر هایفوتراپی به طور مشخص به درمان چربی های زیر پوستی و بافت های بیماری زای پوستی مانند ملانوما و بیماری های پوستی مانند آکنه، پوست الوده و رگ خونی های کوچک مربوط می شوند.

 هایفوتراپی لیپولیز می تواند به شما کمک کند تا چربی های زیر پوستی را بهبود بخشید و هایفوتراپی فوکوس شده به درمان مسائلی مانند شکستگی های استخوانی و ترمیم بافت های بیماری زای پوستی مانند بواسیر و ترک های پوستی کمک می کند.

استفاده از هایفوتراپی عوارضی کمی نظیر قرمزی موقت پوست ممکن است داشته باشد.

بنابراین این روش یکی از بهترین راهها برای درمان افتادگی پوست و کاهش چین و چروک و جلوگیری از پیری پوست میباشد. در صورتی که به دنبال روشی ساده، نوین و کم درد هستید، هایفوتراپی به دلیل عدم نیاز به جراحی و بازیافت سریع در مقایسه با روش های دیگر در حال رواج است.

برای اطلاع از نظر کسانی که هایفو تراپی انجام داده اند میتوانید صفحه گالری تصاویر بخش هایفوتراپی را ملاحظه بفرمایید.


برچسپ ها:
Hifu
جوانسازی هایفو
جوانسازی هایفو در محله پیروزی
چین و چروک
زیبایی
کلینیک پوست و مو
نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند
هایفوتراپی