لاغری موضعی با کرایولیپولیز

لاغری موضعی با کرایولیپولیز

آرایش و زیبایی | پزشکی

لاغری موضعی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. زیبایی بدن و احساس رضایت از ظاهر خود، هدفی همواره برای بسیاری از ما بوده است. برای رسیدن به این هدف، بسیاری از آدم ها به روش ها و روش های مختلفی روی می آورند. کرایولیپولیز یکی از این روش هاست که به یکی از پرطرفدارترین روش های از بین بردن چربی محلی تبدیل شده است. در این مقاله به معرفی دستگاه کرایولیپولیز و نحوه کارکرد آن برای لاغری موضعی پرداخته خواهد شد.

لاغری موضعی با دستگاه کرایولیپولیز

 لاغری موضعی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. زیبایی بدن و احساس رضایت از ظاهر خود، هدفی همواره برای بسیاری از ما بوده است. برای رسیدن به این هدف، بسیاری از آدم ها به روش ها و روش های مختلفی روی می آورند.
کرایولیپولیز یکی از این روش هاست که به یکی از پرطرفدارترین روش های از بین بردن چربی محلی تبدیل شده است. در این مقاله به معرفی دستگاه کرایولیپولیز و نحوه کارکرد آن برای لاغری موضعی پرداخته خواهد شد.

دستگاه کرایولیپولیز چیست؟

دستگاه کرایولیپولیز یک ابزار پزشکی است که برای از بین بردن چربی محلی در مناطقی مانند شکم، ران، بازو و شکم عمل می کند. این دستگاه بر اساس یک فناوری جدید و نوین به نام “کرایوگنیک” کار می کند. کرایوگنیک به معنی ایجاد سرمایی شدید برای از بین بردن چربی در مناطق مشخصی از بدن است. در این روش، چربی‌ها به طور عمده با کمترین صدمه به بافت های اطراف خود (پوست، عضلات، اسکلت) نابود می شوند.
این آسیب به چربی‌های محلی و استفاده از سرمای شدید، که برای مدت زمان طولانی نواحی مورد نظر را به دمای بسیار پایینی تحت تأثیر قرار می دهد، بدون صدمه برای بافت های محیطی مانند عضلات و پوست ایجاد می شود.
نحوه کار دستگاه کرایولیپولیز قبل از شروع هر نوع درمانی با دستگاه کرایولیپولیز، باید برای مشاوره به پزشک مراجعه کرده و گفتگویی در مورد سوابق پزشکی، تاریخچه بیماری های قبلی و وضعیت عمومی جسمانی خود داشته باشید. در رویای تمامی افراد، روشی بهتر و با کمترین صدمه برای درمان بدن خود خواهیم داشت. در همین راستا، فناوری کرایولیپولیز مورد توجه بسیاری از متخصصان پزشکی قرار دارد. برخلاف روش هایی که برای از بین بردن چربی مورد استفاده قرار می گیرند، به دلیل کمترین صدمه بافت، روش کرایولیپولیز روشی ایده آل برای درمان لاغری موضعی است.
دستگاه کرایولیپولیز به کمک کرایوپدها، که مانند سینی ثابت هستند، نواحی موردنظر را درون خود جای می دهد. دستگاه سپس با کمک پمپ خود، از ناحیه مورد نظر را به دمای پایینی تحت تأثیر قرار می دهد.
دستگاه کرایولیپولیز دارای کاپ های مختلفی برای انواع ناحیه جهت کاهش چربی می باشد . برای پرداختن به ناحیه شکم بزرگ (لاغری شکم) یا بازو و ران ، کاپ های مختلفی از نظر اندازه وجود دارند. پزشک شما برای انتخاب بهترین روش باید برای شما با توجه به نیازهای شما و منطقه مورد نظر خود، کاپ دستگاه کرایولیپولیز مناسبی را انتخاب کند. بعد از انتخاب کاپ مناسب، توسط سوراخ های کاپ ، ناحیه مورد نظر شما در دستگاه کرایولیپولیز قرار می گیرد. پس از این که ناحیه مورد نظر شما قرار گرفت ، دستگاه با استفاده از سرمای قوی ، بافت چربی را تحت تأثیر قرار می دهد.

چرا کرایولیپولیز به درد لاغری موضعی می‌خورد؟

کرایولیپولیز یکی از موثرترین و ایمن ترین روش های لاغری موضعی است. به دلیل این که در این روش فقط بافت چربی محلی در ناحیه مورد نظر ضربه می خورد، بقیه بافت ها مانند عضلات و پوست کاملاّ محافظت می شوند. با استفاده از این روش محدودیت و عارضه ای وجود ندارد و شخصی که از آن استفاده می کند، می تواند به راحتی به عادت هایش باز گردد. سوء تغذیه و تنبلی، معضلاتی هستند که بسیاری از ما با آنها مواجهیم. با این حال، استفاده از روش کرایولیپولیز و سایر درمان روش های لاغری موضعی می تواند به کاهش چربی های محلی کمک کند و در نهایت به رشد و شادابی هرچه بیشتر شما یاری رساند.

برچسپ ها:
بهترین دستگاه لاغری موضعی
تناسب اندام
دستگاه لاغری کرایولیپولیز
کرایو شکم
لاغری با دستگاه
لاغری شکم
لاغری موضعی
لاغری نی نی سایت